Obuka za šivače/ šivačice

U prostorijama Tehničke škole u Knjaževcu krenula je teorijska obuka za šivače/ šivačice, planirano je da obuka teče po gupama pa pozivamo mlade ljude da mogu da se prijave za novu grupu.

Takođe u planu je i održavanje obuke za CNC operatere ,  podsećamo mlade ljude od 15 do 30 godina  poziv za CNC opratera/operaterku otvoren za prijave.

Obuka se održava u sklopu projekta „Podrška lokalnom razvoju kroz nove usluge za nezaposlene mlade“ se sprovodi u sklopu globalnog projekta“Migracije u funkciji održivog razvoja“ koji sprovode IOM i UNDP, a podržava Vlada Švajcarske kroz Švajcarsku agenciju za razvoj i saradnju SDC.
(fotografije u prilogu)

Protekle nedelje održan je trening za mentore koji će biti sjajna podrška mladima koji će proći obuke za zanimanje šivač/šivačica i CNC operater/operaterka.


Ovaj trening održan je u sklopu projekta „Podrška lokalnom razvoju kroz nove usluge za nezaposlene mlade“ se sprovodi u sklopu globalnog projekt a „Migracije u funkciji održivog razvoja“ koji sprovode IOM i UNDP, a podržava Vlada Švajcarske kroz Švajcarsku agenciju za razvoj i saradnju SDC.

(fotografije u prilogu)

Učenici Knjaževačka Gimnazija su zajedno sa karijernom praktičarkom iz Timočkog kluba u okviru programa Znanjem do posla i ove godine testirali svoje kognitivne sposobnosti kroz Basic Check® test i kao i njihovi vršnjaci pokazali odlične rezulate.

(fotografije u prilogu)

U okviru projekta “ Mojih pet minuta“ održan je trening  „Digitalni marketing“ , sa ciljem  povećanja zapošljivosti mladih ljudi (starosti 15-30 godina) iz ruralnog i gradskog područja opštine Knjaževac, da na inkluzivan i održiv način stvore održive modele za zapošljavanje koji zadovoljavaju potrebe lokalnog tržišta.

Održana su dva treninga od kojih je jedan bio „Pisanje biznis plana“ a drugi „Digitalni marketing“. Na treninzima je prisustvovalo 27 mladih iz Knjaževca.

Projekat “ Mojih pet minuta“ finansiran je od strane Владе Републике Србије, Кабинет за развој недовољно развијених општина https://rnro.gov.rs/.